verbale communicatie

VERBALE COMMUNICATIE

Co-producties denkt mee over de toegevoegde waarde van een product of dienst. Maar vooral ook over het vertalen en helder maken van de boodschap voor de beoogde doelgroep. Dat is de uitdaging. Het resultaat zijn inspirerende teksten in eenvoudige woorden.

Co-producties schrijft:
- Artikelen, interviews en advertorials voor (online) magazines
- Content voor websites
- Teksten voor brochures

Co-producties heeft een buitengewone interesse voor high-end merken en consumenten producten.
Overigens beperkt het opgebouwde specialisme zich niet alleen tot luxe goederen en producten voor dagelijks gebruik. Ook voor de overheid, financiële dienstverleners en de foodsector worden met regelmaat opdrachten uitgevoerd.

foodclicks

Human interest artikelen voor Libelle

klik hier
kvk

Jaarverslag en kerstmagazine Kamer van Koophandel

website
foodclicks

Artikelen over de trends in de foodsector

klik hier
vanHerwaarde

Interviews boek Persona George van Herwaarde

klik hier website
dito

Advertorials voor high-end merken en financiële dienstverleners

klik hier website
exclusief

Interviews voor maandblad Exclusief

exclusief
societyvrouw

Artikelen over glamour en society

klik hier
breukx

Brochure en website over designverlichting

klik hier website
jcquesclement

Website over luxe slaapsystemen

klik hier website

Interviews over de kustversterking

klik hier
Amsterdam Marcanti

Website voor venue Amsterdam Marcanti

klik hier